Resultaat 81 - 90 (van 264)

• Ouder/kind schminkworkshop Bekijk details

23 januari 2023

Leuk voor ouder én kind! Ga samen aan de slag met schminken in deze ouder/kind schminkworkshop op zaterdag 4 februari van 14.00 tot 15.30 uur in de Hoofdbibliotheek. Want wat is er nou nog feestelijker dan samen met je papa of mama de mooiste ontwerpen te bedenken én te dragen?

• Voorstelling Dikkie Dik en de taart Bekijk details

23 januari 2023

Deze muzikale voorstelling is één groot feest voor peuters en kleuters (en ouders of verzorgers). Op zaterdag 4 februari van 10.30 tot 11.05 komt Joes Boonen naar Bibliotheekvestiging Valkenburg om de voorstelling 'Dikkie Dik en de taart' te spelen.

• Filmmiddag: een slijmerige boel Bekijk details

23 januari 2023

Kom naar de filmmiddag op woensdag 1 februari om 14.00 in het Dorpshuis in Valkenburg. Daar wordt de slijmerigste film OOIT gedraaid. Maar er is wel een probleem: het belangrijke ingrediënt om slijm te maken raakt langzaam op. Indy en haar vrienden gaan op onderzoek uit en reizen af naar de bron van dit ingrediënt. Zal het ze lukken om weer slijm te maken?

• Feestelijk voorleesuurtje de HEMA Bekijk details

23 januari 2023

De HEMA Taatedam en Bibliotheek Katwijk werken samen om een gezellig voorleesmomentje aan te bieden voor ouders en hun jonge kinderen. Elke eerste woensdag van de maand beginnen we om 10.00 uur en op woensdag 1 februari doen we dat geheel in het thema van de Nationale Voorleesdagen, "Feest"!

• Muzikaal voorleesfeest van Maximiliaan Modderman in de Burgt Rijnsburg Bekijk details

23 januari 2023

Het feest van Maximiliaan Modderman gaat gewoon lekker door! Op dinsdag 31 januari spelen medewerkers van Bibliotheek Katwijk samen met Muziekschool Katwijk nog een keer de leuke muzikale voorstelling voor peuters en kleuters in de Burgt in Rijnsburg. We beginnen om 15.15 uur tot 15.35 uur. Daarna is er tijd om lekker te knutselen. We feesten door tot 16.30 uur.

• Voorleestheater Poppekus Bekijk details

23 januari 2023

Kom op zaterdag 28 januari naar het Voorleestheater Poppekus in de bibliotheek. Zie hoe het prentenboek ‘Maximiliaan Modderman geeft een feestje’ tot leven komt! De voorstelling wordt twee keer gespeeld. Kinderen van 3 t/m 6 jaar en hun ouders zijn om 10.15 van harte welkom in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever of om 11.30 in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.

• Voorleesfeest in bibliotheek Hoornes/Rijnsoever Bekijk details

23 januari 2023

Op 1 februari van 14.30 tot 16.00 uur organiseren we een leuk voorlees feest in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. “Feest” is het thema van de Nationale Voorleesdagen 2023. Daar weten we natuurlijk wel raad mee! Naast het voorlezen is er ook ruimte om te knutselen en kunnen kinderen zich laten schminken. Dat belooft een feestelijke boel te worden.

• Voorleestfeest van Maximiliaan Modderman in de Hoofdbibliotheek Bekijk details

23 januari 2023

Ben jij tussen 2 en 6 jaar oud? Dan ben je van harte welkom op het klieder-klodderige voorleesfeest van Maximiliaan Modderman! We beginnen op woensdag 25 januari om 14.00 uur in de Hoofdbibliotheek en feesten door tot 15.30 uur.

• Tweedelige Minecraft workshop: bezoek en bouw een molen Bekijk details

20 januari 2023

Word zelf molenaar en bouw een molen in Minecraft in deze fantastische tweedelige workshop. Eerst bezoek je op woensdag 8 februari van 14.00 tot 15.00 uur molen 'De Geregtigheid' en op woensdag 15 februari van 14.00 tot 16.30 uur bouw je je eigen molen in Minecraft.

• Programmeren met LEGO Bekijk details

20 januari 2023

LEGO is leuk, maar bewegende LEGO is nóg veel leuker! Kinderen van 7 t/m 12 jaar mogen op dinsdag 7 februari zelf aan de gang met programmeerbare LEGO modellen. We starten om 15.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek.

Paginanavigatie