Resultaat 31 - 40 (van 264)

• Kom naar ons Annie M.G. Schmidtfeestje Bekijk details

3 mei 2023

We trappen de landelijke Annie MG Schmidt-week af met een leuk feestje op woensdag 17 mei in de Hoofdbibliotheek. Van 14.30 tot 16.00 uur zijn kinderen van 2 t/m 8 jaar en ouders/verzorgers van harte welkom in de Hoofdbibliotheek!

• Nieuw! Quiltcafé Bekijk details

3 mei 2023

Houd jij van quilten maar ben je ook opzoek naar gezelligheid en goede tips en tricks? Dan is ons nieuwe Quiltcafé echt iets voor jou!

• Ukkie uurtje: een voorleesmoment voor peuters Bekijk details

3 mei 2023

Na het succes van het Ukkie uurtje in de Hoofdbibliotheek kun je nu ook naar het Ukkie uurtje in twee andere vestigingen van Bibliotheek Katwijk! Kinderen van 0 tot en met 4 jaar zijn samen met hun ouders van harte welkom bij dit leuke voorleesmoment. Er wordt een prentenboek voorgelezen en we kleuren samen een kleurplaat.

• Filmavond Plus met romantisch Engels kostuumdrama Bekijk details

3 mei 2023

Op woensdag 17 mei om 19.30 uur organiseert Bibliotheek Katwijk weer een Filmavond Plus in de Hoofdbibliotheek. Deze keer staat er een ontroerend Engels kostuumdrama op het menu. Een aanrader voor liefhebbers van romantische films met diepgang.

• Samen haken in het Creacafé Bekijk details

3 mei 2023

Haakliefhebbers opgelet! Kom naar de workshop Haken in het Creacafé en ga aan de slag met je eigen project. Je kunt je zowel voor dinsdagavond 23 mei als 13 juni aanmelden. Tijdens de workshop zal begeleidster Bibi je stap voor stap helpen, zodat je thuis ook verder kunt met de geleerde vaardigheden. Schrijf je nu in en ontdek de vele mogelijkheden van haken!

• Nog meer LEGO! Bekijk details

3 mei 2023

Speel jij ook het liefst de hele dag met LEGO? Dan is de LEGOclub dé plek voor jou. Kom op maandag 8 of maandag 22 mei van 15.30 tot 17.00 uur naar de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek.

• Moederdagactie: 50% korting op een abonnement Bekijk details

26 april 2023

Ontspant jouw moeder ook graag met boeken en tijdschriften? Maak haar met Moederdag dan blij! Met een bibliotheekabonnement leest ze een jaar lang alles van Lucinda Riley tot de Ariadne!

• Voorleesclub de Verhalenkoffer: samen verhalen delen Bekijk details

14 april 2023

In samenwerking met het Welzijnskwartier organiseert de bibliotheek een tweewekelijkse voorleesclub. Geniet jij ook zo van verhalen en gedichten? En hou je ervan om hierover in gesprek te gaan? Schuif gezellig aan!

• Leer schminken in het Creacafé voor volwassenen Bekijk details

14 april 2023

Zou jij willen leren hoe je prachtige schmink-ontwerpen maakt en hoe je de schmink het beste aan kunt brengen? Kom dan naar het gezellige Creacafé voor volwassenen: basis schminken op dinsdagavond 6 juni van 19.30 tot 21.30 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.

• Omdat ik je zo lief vind: Voorleestheater Poppekus Bekijk details

14 april 2023

Voorleestheater Poppekus komt iedere maand naar de Hoofdbibliotheek en Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever om kinderen voor te lezen. Dit doen ze niet alleen, maar in het gezelschap van de leukste poppen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op 29 april van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek.

Paginanavigatie