Resultaat 101 - 110 (van 264)

• Filmavond Plus over The King of Rock 'n' Roll Bekijk details

4 januari 2023

Op woensdagavond 18 januari draait er weer een mooie film in de Hoofdbibliotheek. Dit keer draait de biopic van The King of Rock ‘n’ Roll op het witte doek. We starten om 19.30 en er zal een heerlijk nieuwjaarshapje van Smaakcreatie geserveerd worden.

• Ukkie uurtje in de bieb Bekijk details

4 januari 2023

De bibliotheek is er voor iedereen, en dus ook voor onze jongste bezoekers! Kinderen van 0 tot en met 4 zijn samen met hun ouders van harte welkom op de jeugdafdeling in de Hoofdbibliotheek om lekker te luisteren naar een prentenboekverhaal en mee te doen aan een leuke activiteit. De eerstvolgende bijeenkomsten zijn op dinsdag 17 januari, dinsdag 14 februari en dinsdag 14 maart vanaf 10.15 uur.

• Driedelige cursus Fotografie voor Iphone Bekijk details

4 januari 2023

Iedereen maakt wel eens foto’s op zijn telefoon. Maar wat kan je hier uiteindelijk mee? En hoe maak je mooie foto’s? Dat en meer leer je in de driedelige cursus Fotografie voor Iphone op dinsdag 17 januari, dinsdag 24 januari en dinsdag 31 januari van 09.30 tot 11.30 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.

• Creacafé voor volwassenen Bekijk details

4 januari 2023

Hé, creatieve duizendpoot! Ga lekker aan de slag in ons nieuwe Creacafé in de Hoofdbibliotheek. Onder leiding van Bibi Grime leer je onder andere schminken en maak je je eigen ansichtkaarten. Iedere bijeenkomst staat in het teken van een andere creatieve activiteit.

• Bouw jouw game met Bloxels Bekijk details

4 januari 2023

De Bloxels zijn terug! Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud, dan ben je welkom om op dinsdag 17 januari lekker aan de slag te gaan met Bloxels in de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek. We starten om 15.45 uur en eindigen om 17.00 uur.

• Bouwen en programmeren met LEGO Bekijk details

4 januari 2023

LEGO is leuk, maar bewegende LEGO is nóg veel leuker! Kinderen van 7 t/m 12 jaar mogen op dinsdag 10 januari zelf aan de gang met programmeerbare LEGO modellen. We starten om 15.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Daar kun je op bouwen!

• Mad Science show Chemische Knallen Bekijk details

22 december 2022

We sluiten de kerstvakantie af met een fantastische Mad Science show! Kinderen van 4 t/m 12 jaar (en ouders/verzorgers) zijn van harte welkom op zaterdag 7 januari in De Burgt in Rijnsburg. De show begint om 11.00 uur.

• Gametoernooi Mario Kart Bekijk details

22 december 2022

Vroooooom… De kerstvakantie staat al bijna weer voor de deur! Dat betekent weer lekker luieren, lezen en natuurlijk: gamen! En waar is dat nou leuker dan in de bibliotheek?

• Filmmiddag in Valkenburg Bekijk details

Een vurig avontuur!