Resultaat 91 - 100 (van 260)

• Driedelige cursus fotografie voor Android Bekijk details

16 januari 2023

Iedereen maakt wel eens foto’s op zijn telefoon. Maar wat kan je hier uiteindelijk mee? En hoe maak je mooie foto’s? Dat en meer leer je in de driedelige cursus Foto’s maken en verwerken met Android op dinsdag 7 februari, dinsdag 14 februari en dinsdag 21 februari van 09.30 tot 11.30 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.

• Voorleesclub de Verhalenkoffer Bekijk details

16 januari 2023

Voorleesclub de Verhalenkoffer gaat weer van start! In samenwerking met het Welzijnskwartier organiseert de bibliotheek deze tweewekelijkse voorleesclub. Geniet jij ook zo van verhalen en gedichten? En hou je ervan om hierover in gesprek te gaan? Sluit gezellig aan! We starten op dinsdagochtend 24 januari om 10.30 in Bibliotheek Rijnsburg.

• Week van de Lieve Briefjes Bekijk details

12 januari 2023

Van zaterdag 14 tot en met vrijdag 20 januari 2023 is het weer de Week van de Lieve briefjes. De week waarin iedereen wordt opgeroepen iets liefs te schrijven voor een ander. De speciaal voor deze week ontwikkelde Lieve Briefjes (ansichtkaartjes) zijn gratis af te halen bij de balies van de bibliotheekvestigingen in Katwijk. Ook kunnen ze online besteld worden. Weet jij al aan wie je een lief briefje gaat sturen?

• Lezing van spoken word artiest Babs Gons Bekijk details

6 januari 2023

Gevierd schrijver en performer Babs Gons komt in het kader van de Poëzieweek op 1 februari om 20.00 uur naar de Hoofdbibliotheek in Katwijk. Zij is één van de voortrekkers van de spoken word in Nederland, een kunstvorm waarbij poëzie of proza centraal staat en de nadruk op de voordracht ligt. In haar lezing vertelt ze over het genre en haar eigen ontwikkeling, zal ze voordragen uit eigen werk, er is een signeersessie en er is ruimte voor voordrachten uit het publiek!

• LEGO Mindstorms workshop Bekijk details

6 januari 2023

Kinderen in de leeftijd van 10 t/m 14 jaar zijn op dinsdag 31 januari van 15.45 tot 17.00 uur welkom in de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek om aan de slag te gaan met LEGO® Mindstorms, robots gemaakt van LEGO die je zelf kunt aansturen!

• Vierdelige cursus Klik & Tik. Het internet op. Bekijk details

6 januari 2023

Online iets bestellen, regelen of verkopen: je hebt er internet voor nodig. Maar hoe werkt het allemaal? En waar moet je op letten als je zaken regelt via internet? Je kunt het in vier dagdelen in de Hoofdbibliotheek leren met de handige cursus Klik & Tik.

• Workshop CoSpaces en VR Bekijk details

6 januari 2023

Kinderen van 9 t/m 12 jaar kunnen met deze workshop de magische wereld van Virtual Reality ontdekken! Ben je ook benieuwd? Kom dan op dinsdag 24 januari van 15.45 tot 17.00 uur naar de Hoofdbibliotheek en laat je verrassen.

• Opening Expositie Wonderful People Bekijk details

6 januari 2023

Mooie portretten in Bibliotheek Katwijk.

• Filmavond Plus over The King of Rock 'n' Roll Bekijk details

4 januari 2023

Op woensdagavond 18 januari draait er weer een mooie film in de Hoofdbibliotheek. Dit keer draait de biopic van The King of Rock ‘n’ Roll op het witte doek. We starten om 19.30 en er zal een heerlijk nieuwjaarshapje van Smaakcreatie geserveerd worden.

Paginanavigatie