Voorleestheater Poppekus speelt Ssst! De tijger slaapt.

Gepubliceerd op: 12 juni 2023 17:26

Voorleestheater Poppekus komt weer naar Bibliotheek Katwijk om kinderen voor te lezen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op zaterdag 24 juni van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek. Gratis inloop.

“Ssssst! De tijger slaapt”
Wij hebben een héle mooie grote tijger… En hij is in diepe slaap. Ooievaar, vos, muis, kikker en schildpad willen er heel graag langs, want zij hebben heel veel dingen te doen. Maar hoe doen ze dat zonder de tijger wakker te maken? Kikker krijgt een briljant idee. Ze gaan met een ballon OVER de tijger heen! Pfffff… dat wordt spannend, want het ene dier is licht en het andere is zwaar. Zou het lukken om allemaal stilletjes naar de overkant te komen? Maar waarom willen ze eigenlijk naar de overkant?

Geschikt voor peuters en kleuters.
Duur: 25 minuten