Minecraft: bezoek en bouw een bomschuit

Gepubliceerd op: 7 april 2023 11:08

Schip ahoy! In samenwerking met het Katwijks Museum organiseert Bibliotheek Katwijk een nieuwe Minecraft-challenge: maak je eigen (Katwijkse) bomschuit! Op 3 mei mogen 14 kinderen van 9 t/m 14 jaar van 10.00 tot 13.00 uur eerst op excursie en daarna in de Makersplaets aan de slag.

Eerst ga je een echte bomschuit bezoeken! We verzamelen op 3 mei om 10.00 uur in de Hoofdbibliotheek en gaan onder begeleiding van een medewerker van de bibliotheek een bomschuit bezoeken. Een medewerker van het Katwijks Museum legt daar ter plekke uit met welke materialen de schuit is gebouwd! Vervolgens ga je in de bibliotheek je eigen bomschuit bouwen in Minecraft.

Aanmelden

Wil jij ook een echte bomschuit bouwen? Kom dan op woensdag 3 mei van 10.00 tot 13.00 naar de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam. Een kaartje kost €3,- per persoon.

Koop hier je kaartje