Filmavond Plus met Nederlandse romcom

Gepubliceerd op: 9 februari 2023 16:25

Kom op woensdag 1 maart om 19.30 uur naar de Hoofdbibliotheek om deze populaire Nederlandse romcom-serie met Lies Visschedijk te zien. Inclusief een heerlijk hapje van Smaakcreatie.

In deze Nederlandse romcom weet Soof ons weer te raken. Als restauranteigenaar en moeder heeft ze haar leven aardig op de rit gekregen. Haar kinderen vliegen uit en haar dochter komt na een reis naar India terug met haar kersverse verloofde. Ondertussen heeft Soof slecht nieuws gehad, maar ze grijpt het huwelijk met beide handen aan en steekt haar kop in het zand. Want: het leven moet gevierd worden!

Deze filmavond vindt plaats op woensdag 1 maart om 19.30 uur in de Hoofdbibliotheek. Kaartjes kosten €8.50 voor leden en €10.50 voor niet - leden. Kaarten zijn koop via de knop hieronder en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.

Koop hier je kaartje