Filmavond met feelgoodfilm

Gepubliceerd op: 3 april 2023 15:26

Bibliotheek Katwijk organiseert weer een gezellige filmavond. Kom op woensdag 19 april om 19.30 naar de Hoofdbibliotheek en laat je onderdompelen in de pracht en praal van het leven in Londen en Parijs uit de jaren 50.

Mevrouw Ada Harris is een lieve vrouw van middelbare leeftijd die haar geld verdient met schoonmaken bij de rijke upper class uit Londen. Op een dag komt ze bij één van haar klanten, waar ze een prachtige en peperdure Dior jurk ziet hangen. Ze wordt direct verliefd en besluit naar Parijs te gaan. Daar wordt ze ondergedompeld in de glamoureuze wereld van de Parijse mode en probeert met hulp van anderen de Dior jurk te bemachtigen. Deze feelgood film verbeeldt de uitspraak wie goed doet goed ontmoet als geen ander en de jaren 50 worden in prachtige decors en kledingstukken weer tot leven gewekt.

Aanmelden

Schuif aan op woensdag 19 april om 19.30 uur in de Hoofdbibliotheek. De zaal opent om 19.00 uur. Een kaartje kost €6.50 voor leden en €8.50 voor niet leden.

Koop hier je kaartje