Ukkie-uurtje: Kikker in de kou

Gepubliceerd op: 4 november 2022 11:17

De bibliotheek is er voor iedereen, en dus ook voor onze jongste bezoekers! Kinderen van 0 tot en met 4 zijn op dinsdag 22 november samen met hun ouders van harte welkom in de Makersplaets om lekker te luisteren naar een prentenboekverhaal en mee te doen aan een leuke activiteit.

Tijdens het Ukkie-uurtje wordt het prentenboekverhaal ‘Kikker in de Kou’ voorgelezen. Het is winter en Kikker en zijn vriendjes moeten de kou trotseren. Winter betekent natuurlijk veel sneeuwpret! Tenminste, dat vinden alle andere dieren. Maar vindt Kikker dat ook?

Wil je ook meedoen?

Kom dan op dinsdag 22 november om 10.15 uur naar de Hoofdbibliotheek. Ouders en kinderen van 0 tot en met 4 jaar zijn van harte welkom om gezellig binnen te lopen. Toegang is gratis. Voor iedereen (kinderen én papa’s en mama’s) is er drinken en wat lekkers.