Theatervoorstelling DeepDeep 'Dat wil ik zien!'

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:28

Kom samen met je kind tijdens de Kinderboekenweek naar de Gi-ga-groene voorstelling ‘Dat wil ik zien!’ van kindertheatergroep Deepdeep, vol fantasie, muziek en weetjes. De voorstelling is te zien op zaterdag 15 oktober om 10.30 uur in het Dorpshuis in Valkenburg en geschikt voor kinderen van 3 tot en met 8 jaar.

Sam en Soof spelen in de tent. De tent in de tuin. Ze horen ge-snuffel, ge-ritsel, ge-spetter, ge-fladder, ge-zoem en ge-tik. Ze kruipen uit de tent en gaan op onderzoek uit. Wat zou dat toch zijn? Wat zijn dat voor geluiden? Sam roept: ‘Dat wil ik zien!’

De voorstelling ‘Dat wil ik zien!’ is speciaal ontwikkeld voor de Kinderboekenweek en gebaseerd op het gelijknamige prentenboek geschreven door Hanna Holwerda. Stimuleer de creativiteit en inventiviteit van jouw kindje door middel van beeld, muziek en leuke feitjes over de natuur en sluit gezellig aan!

‘Dat wil ik zien!’

Willen jij en jouw kind deze voorstelling ook zo graag zien? Kom dan op zaterdag 15 oktober om 10.30 uur naar het Dorpshuis in Valkenburg. Een kaartje kost €3,- en is geschikt voor één ouder en één kind. Er zijn 30 plekken. Kaarten zijn te koop via de kaartverkoop op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.