Spellenavond in de bieb

Gepubliceerd op: 14 oktober 2022 11:49

De bibliotheek organiseert samen met de Readshop Rijnsburg een gezellige spelletjesavond. Je bent van harte welkom om lekker mee te komen spelen op donderdag 3 november om 19.30 uur in de Hoofdbibliotheek. Het maakt niet uit of je ervaring hebt met een spel of niet: wij zorgen voor de spellen, de uitleg en een consumptie, jullie voor de gezelligheid!

Deze spellenavond kan je nieuwe mensen ontmoeten. En natuurlijk is er een ook grote kans dat je nieuwe spellen gaat ervaren. We laten je natuurlijk niet aan je lot over. Wil je graag een eigen spel spelen? Neem het gerust mee! De kans is groot dat er anderen zijn die met je mee willen spelen. Heb je een specifieke wens? Laat het ons weten! Dan proberen we er hier rekening mee te houden.

Aanwezige spellen

De spellen die aanwezig zijn, zijn Beverbende, Carcassonne, Cascadia, Clever, Code Names, De zoektocht naar Eldorado, Keer op keer,  Keezen, Ligretto, Machi Koro, Micromacro, point Salad, Qwixx, Railroad, Regenwormen, Ten ,the Game, The mind, Ticket To Ride, Zinga en nog veel meer.

Kom je ook?

Zin om mee te doen aan deze bord- en kaartspellenavond? Dat kan op donderdagavond 3 november om 19.30 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Toegangskaarten zijn te koop via Activiteiten en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Prijs: € 3,- (inclusief consumptie).