'Monster' voorstelling voor kleuters in Valkenburg én Hoornes

Gepubliceerd op: 27 januari 2022 12:46

Tijdens de Media Ukkie Dagen (25 maart t/m 1 april), waarin er aandacht is voor mediaopvoeding van jonge kinderen, biedt Bibliotheek Katwijk een leuke interactieve voorstelling aan van het Marnick theater. De voorstelling gaat over het prentenboek ‘Maar eerst ving ik een monster’ en wordt gespeeld op zaterdag 26 maart om 10.30 uur in het Dorpshuis Valkenburg én om 13.30 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Geniet met je kindje (2 t/m 5 jaar) van het spannende verhaal en doe lekker mee!

Tijd om te gaan slapen. Maar zo simpel is dat niet, want er moeten eerst nog wat monsters gevangen worden..... 'Monster' is een interactieve voorstelling voor peuters en kleuters vol liedjes en leuke monsterspelletjes waardoor naar bed gaan een feestje wordt!

Regel gelijk een kaartje voor de voorstelling in Valkenburg

Regel gelijk een kaartje voor de voorstelling in Bibliotheek Hoornes

Aanmelden

Zin om met je peutertje/kleutertje te genieten van deze muzikale voorstelling van het Marnick theater? Dat kán op zaterdag 26 maart. Je kunt kiezen uit 2 locaties:
10.30 uur in het Dorpshuis Valkenburg
13.30 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever.

De voorstelling duurt ongeveer 20 minuten en is geschikt voor kinderen van 2-5 jaar. Toegangsprijs: € 3,00. Een toegangskaart is bestemd voor 1 kind + 1 begeleider. Kaarten zijn te koop via de knop hierboven of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.