Kinderfilmmiddag in het Dorpshuis Valkenburg

Gepubliceerd op: 14 oktober 2022 11:53

Er staat weer een leuke filmmiddag op het programma! Kinderen vanaf 6 jaar zijn op 2 november van harte welkom in de brasserie van het Dorpshuis Valkenburg. De film duurt iets meer dan anderhalf uur. We beginnen om 14.00 uur. Kom je ook kijken?

Hoe slecht kun je zijn? Dat laten de vijf dieren uit deze grappige tekenfilm wel even zien! En ze komen er steeds weer mee weg, totdat ze uiteindelijk toch opgepakt worden. Meneer Wolf bedenkt een listig plan: hij sluit een deal en belooft dat zijn bende van slechteriken op het rechte pad terecht komt. Natuurlijk houdt hij zich hier niet aan. Maar als er een nieuwe schurk in de stad komt, moeten hij en zijn bende in actie komen. Zal hij het goede doen, of niet?

Meekijken?

Je kunt gratis naar deze kinderfilmmiddag komen. We zien we je graag op 2 november om 14.00 uur in de brasserie van Dorpshuis Valkenburg. Wie op de hoogte wil blijven van al onze activiteiten, kan Bibliotheek Katwijk ook volgen op facebook/twitter, zich aanmelden voor de digitale nieuwsbrief of kijken op onze website www.bibliotheekkatwijk.nl.