Drijfhout en Flessenpost: Vertellers aan Zee

Gepubliceerd op: 27 oktober 2022 15:57

Verhalenvertellers Ton Hetebrij en Piet Rovers komen naar de bibliotheek! Verzamel allemaal op woensdag 16 november om 14.30 uur rond het haardvuur in de Hoofdbibliotheek en luister naar de mooiste verhalen. Kinderen, ouders en grootouders: iedereen in de leeftijd van 8 tot 88 jaar is van harte welkom!

Verhalenvertellers Piet Rovers en Ton Hetebrij slaan ze de handen ineen tijdens deze mooie verhalenmiddag. Op het programma staan de verhalen ‘Het Vuren van de Zee’: dit zijn verhalen over licht en donker. Verhalen raken ons en geven betekenis. Vertelde verhalen kunnen mooie beelden in je hoofd oproepen en je meenemen op reis naar wondere werelden. Alle verhalen zijn geschikt voor jong en oud.

Meedoen?

Wil je deze knusse verhalenmiddag niet missen? Kom dan op woensdag 16 november van 14.30 tot 15.30 uur naar de Hoofdbibliotheek. De middag is helemaal gratis. Inclusief een lekker drankje.