Cursus Hoe werkt een mobiel?

Gepubliceerd op: 18 november 2022 11:30

Wil je weten hoe een mobiele telefoon werkt en wat je ermee kunt doen? Kom dan naar de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. In twee dagdelen krijg je een eenvoudige uitleg hoe een mobiel werkt.

Wat leer je?

Je leert apps downloaden, openen en sluiten, bellen en het geluid aanpassen. Je ziet hoe de camera werkt en hoe je een wekker kunt zetten. Met de instellingen kun je tekstgrootte aanpassen of tekst laten voorlezen. Er is tijd om te oefenen.

Wanneer?

De cursus ‘Hoe werkt een mobiel’ wordt gegeven in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam. Er kunnen acht mensen meedoen. Er zijn twee ervaren en geduldige cursusleiders aanwezig. De cursus bestaat uit twee dagdelen op de volgende data:

• Maandag 12 december van 15.00 tot 17.00 uur
  • Maandag 19 december van 15.00 tot 17.00 uur

Toegangskaarten

Iedereen kan meedoen aan de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. Voor meer informatie kun je contact opnemen met cursusleider Monique Kromhout (van maandag t/m donderdag, via tel. 071 - 4021983). Kaarten zijn te koop via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl én in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Prijs: € 10,- (voor 2 dagdelen).