Gratis hulp bij belastingaangifte

Gepubliceerd op: 18 januari 2022 13:31

Heb je hulp nodig bij het invullen van je belastingaangifte? Kom dan naar het Spreekuur Belastinghulp in het digiTaalhuis van Bibliotheek Katwijk aan de Hoorneslaan. De studenten van de Leidse Rechtswinkel helpen je er graag. De hulp is gratis maar vooraf aanmelden is nodig.

Het belastingspreekuur is op:

• Vrijdag 8 april tussen 13.00 en 17.00 uur
  • Zaterdag 9 april tussen 10.00 en 13.00 uur

in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever.

Aanmelden

Wil je hulp bij je belastingaangifte? Maak dan snel een afspraak. Dat kan per e-mail naar mkromhout@bibliotheekkatwijk.nl (graag je telefoonnummer in de mail vermelden!) of telefonisch bij Bibliotheek Hoornes: 071 – 40 219 83. Kijk van tevoren goed na of je DigiD werkt. Neem ook je jaaropgave en eventueel andere belangrijke papieren mee naar de afspraak.

Het spreekuur is alleen voor hulp bij eenvoudige aangiften en niet voor zzp-ers. De hulp van de studenten is gratis. De bibliotheek gebruikt goed beveiligde computers, alle gegevens worden direct vernietigd als de studenten klaar zijn met een aangifte.

Coronaveilig

De bibliotheek volgt de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Tijdens de afspraak in de bibliotheek is het dragen van een mondkapje verplicht. Er wordt op veilige afstand gewerkt, de ventilatie is in orde en computers en tafels worden schoongemaakt.

Het digiTaalhuis

Het digiTaalhuis is onderdeel van de Bibliotheek Katwijk en helpt mensen bij hun persoonlijke ontwikkeling. Je kunt hier meer leren over taal en lezen, er zijn verschillende computercursussen en er is hulp op het gebied van de digitale overheid.