Voorleestheater Poppekus

Gepubliceerd op: 23 januari 2023 14:42

Kom op zaterdag 28 januari naar het Voorleestheater Poppekus in de bibliotheek. Zie hoe het prentenboek ‘Maximiliaan Modderman geeft een feestje’ tot leven komt! De voorstelling wordt twee keer gespeeld. Kinderen van 3 t/m 6 jaar en hun ouders zijn om 10.15 van harte welkom in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever of om 11.30 in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.

Maximiliaan Modderman

‘Maximiliaan Modderman geeft een feestje’ is het Prentenboek van het Jaar! Dat moet natuurlijk gevierd worden. Daarom komt Theater Poppekus naar Bibliotheek Katwijk met een speciaal interactief voorleestheater gebaseerd op dit prentenboek. En er zijn ook speciale poppen van de partij. Dat wil je niet missen!

Maandelijks voorleesmoment

Tineke en Marjan van Theater Poppekus en verzorgen een maandelijks terugkerend voorleesmoment voor peuters en kleuters. Om het lezen te stimuleren lezen zij elke maand een ander prentenboek voor en spelen de scènes uit met poppenspel. Zij hopen dan ook veel kinderen, papa’s, mama’s, opa’s, oma’s en verzorgers te ontmoeten in Katwijk. Theater Poppekus is leuk voor jong en oud!

Kom je ook? Je hoeft geen kaartje te kopen en ook geen plekje te reserveren. De voorstelling wordt twee keer gespeeld. We beginnen om 10.15 in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en om 11.30 in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.