Voorleestfeest van Maximiliaan Modderman in de Hoofdbibliotheek

Gepubliceerd op: 23 januari 2023 14:32

Ben jij tussen 2 en 6 jaar oud? Dan ben je van harte welkom op het klieder-klodderige voorleesfeest van Maximiliaan Modderman! We beginnen op woensdag 25 januari om 14.00 uur in de Hoofdbibliotheek en feesten door tot 15.30 uur.

We beginnen dit fantastische feestje met een muzikaal voorleestheater samen met Lilian van Muziekschool Katwijk. Dit duurt van 14.15 tot 14.35 uur. Maar daar houdt het feest niet op... Laat je schminken en krijg een ballondier van een échte ballonnenkunstenaar. En wat is een echt feest zonder taart? Versier je eigen cupcake (en eet hem lekker zelf op, hmm...) en knutsel een knuffeldier uit het prentenboek. Dat belooft een mooie dag te worden!

Ben jij ook van de partij? Loop lekker binnen en feest met ons mee op woensdag 25 januari van 14.00 tot 15.30 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam. Trek je feestkleren maar aan en neem je knuffel mee!