Voorleesclub de Verhalenkoffer

Gepubliceerd op: 16 januari 2023 14:04

Voorleesclub de Verhalenkoffer gaat weer van start! In samenwerking met het Welzijnskwartier organiseert de bibliotheek deze tweewekelijkse voorleesclub. Geniet jij ook zo van verhalen en gedichten? En hou je ervan om hierover in gesprek te gaan? Sluit gezellig aan! We starten op dinsdagochtend 24 januari om 10.30 in Bibliotheek Rijnsburg.

Voorlezen is verbindend, ontspannend en geeft een mooie aanleiding om met elkaar te praten of herinneringen op te halen. Ook als je bijvoorbeeld door een (visuele) beperking zelf niet meer kunt lezen, dan is de Voorleesclub bij uitstek een fijne plek om te luisteren naar mooie verhalen. Onze vrijwilligers hebben een koffer bij zich waar elke keer andere verhalen en thema’s uit gehaald worden. Deel ervaringen en geniet met elkaar.

De Nationale Voorleesdagen

Voorlezen is leuk, voor jong en oud! Voor jongere kinderen worden ieder jaar de Nationale Voorleesdagen georganiseerd. Voorlezen beleef je samen, het verbetert woordenschat, tekstbegrip en spelling en het is gewoon hartstikke leuk. De Nationale Voorleesdagen vinden plaats van 25 januari t/m 4 februari. Op www.bibliotheekkatwijk.nl vind meer informatie en al onze activiteiten.

Doe je ook mee?

Voorleesclub de Verhalenkoffer is een tweewekelijks evenement. We starten weer op dinsdag 24 januari om 10.30 in Bibliotheek Rijnsburg. Toegang is gratis en je hoeft niet te reserveren. Loop gezellig binnen en sluit je aan!