Tweedelige cursus: ‘Hoe werkt een mobiel’ in bibliotheek

Gepubliceerd op: 15 mei 2023 15:58

Wil je weten hoe een mobiele telefoon werkt en wat je ermee kunt doen? Kom dan naar de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. In twee dagen krijg je een eenvoudige uitleg hoe een smartphone werkt.

Wat leer je?

Je leert apps downloaden, openen en sluiten, apps gebruiken en het geluid aanpassen. Je ziet hoe de camera werkt en hoe je een wekker kunt zetten. Met de instellingen leer je ook dingen aanpassen of tekst laten voorlezen. Er is natuurlijk  tijd om samen te oefenen.

Wanneer?

De cursus ‘Hoe werkt een mobiel’ wordt gegeven in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam. Er kunnen acht mensen meedoen. Er zijn twee ervaren en geduldige cursusleiders aanwezig. De cursus bestaat uit twee dagen:

• Maandag 5 juni van 15.00 tot 17.00 uur
  • Maandag 12 juni van 15.00 tot 17.00 uur

Aanmelden

Koop je kaartje door op de knop hieronder te drukken of aan de balie in onze vestigingen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met cursusleider Monique Kromhout (van maandag t/m donderdag, via tel. 071 - 4021983).

Koop hier je kaartje