Schrijfclub

Gepubliceerd op: 2 februari 2023 17:11

Schrijf je graag of wil je graag schrijver worden, maar weet je niet waar te beginnen? Geen zorgen, tijdens de maandelijkse Schrijfclub krijg je handige tips om jouw schrijverscarrière een boost te geven! Van diverse workshopdocenten krijg je verdiepende workshops die ingaan op diverse kanten van het schrijverschap. We komen samen op dinsdag 9 mei om 19.00 uur in de Hoofdbibliotheek.

De sessie van 9 mei gaat over de vraag hoe je je eigen boek promoot. Want zodra het is geschreven, wil je het natuurlijk onder de aandacht brengen. Hoe doe je dat? Hoe zet je jezelf neer als schrijver? En welke media gebruik je hiervoor? Dit en nog veel meer komt schrijfster en content creator Femke Meijboom je vertellen.

Meedoen?

Deelname aan de Schrijfclub is gratis en vindt maandelijks plaats op de eerste dinsdag van de maand vanaf 19.00 uur in de Hoofdbibliotheek. Je moet wel even een kaartje reserveren.

Reserveer hier je kaartje