Programmeren met LEGO

Gepubliceerd op: 20 januari 2023 10:54

LEGO is leuk, maar bewegende LEGO is nóg veel leuker! Kinderen van 7 t/m 12 jaar mogen op dinsdag 7 februari zelf aan de gang met programmeerbare LEGO modellen. We starten om 15.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek.

Ga op ontspannende manier lekker aan de slag met het bouwen van de leukste LEGO modellen en programmeer ze met een tablet zodat er beweging in komt. Hoe leuk is het om te ontdekken of je een echte LEGO bouwer bent of er snel eentje gaat worden?

Meedoen?

Zin om mee te bouwen en programmeren met LEGO? Kom dan op 4 februari van 15.45 tot 17.00 naar de Hoofdbibliotheek. Een kaartje kost €3,-. Kaarten zijn te koop via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl én in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Meld je snel aan want er kunnen maar tien kinderen meedoen.