Poppekus: maandelijks voorleestheater

Gepubliceerd op: 10 maart 2023 09:32

Voorleestheater Poppekus komt iedere maand naar de Hoofdbibliotheek en Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever om kinderen voor te lezen. Dit doen ze niet alleen, maar in het gezelschap van de leukste poppen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op 25 maart van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek.

Interactief voorleestheater

Voorleestheater Poppekus is opgericht door Tineke en Marjan. Zij verzorgen een maandelijks terugkerend voorleesmoment voor peuters en kleuters.Op een interactieve manier nemen Tineke en Marjan de kinderen mee in het boek. “Door ze actief te betrekken stimuleren we hun fantasie en woordgebruik. Lezen is leuk! In de huidige digitale wereld vinden wij het een uitdaging om dit te blijven stimuleren. Lezen is plezierig, ontspannend, biedt afleiding, troost en inzicht.”

Kom je ook?

Je hoeft geen kaartje te kopen en ook geen plekje te reserveren. Voorleestheater Poppekus is te zien op 25 maart om 10.15 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en om 11.45 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam.