Omdat ik je zo lief vind: Voorleestheater Poppekus

Gepubliceerd op: 14 april 2023 09:54

Voorleestheater Poppekus komt iedere maand naar de Hoofdbibliotheek en Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever om kinderen voor te lezen. Dit doen ze niet alleen, maar in het gezelschap van de leukste poppen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op 29 april van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek.

Omdat ik je zo lief vind

Omdat ik je zo lief vind is het boek dat Theater Poppekus deze maand voorleest en naspeelt met de poppen. Het gaat over egel en muis. Muis vindt egel heel lief… En egel vindt muis ook héél lief. Ze hebben elkaar weleens kusjes gegeven. Maar egel vindt dat niet genoeg Hij zou graag met muis willen trouwen! Op een dag neemt hij een beslissing. Met een enorme bos rozen gaat hij naar het huis van muis om haar ten huwelijk te vragen. Hoe zal dat aflopen?

Kom je ook?

Je hoeft geen kaartje te kopen en ook geen plekje te reserveren. Voorleestheater Poppekus is te zien op 29 april om 10.15 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en om 11.45 uur in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam. Wees van harte welkom!