Nieuw: de vrijdagmiddagfilm

Gepubliceerd op: 20 maart 2023 16:05

Bibliotheek Katwijk had altijd al een woensdagmiddagfilm voor kinderen in het Dorpshuis Valkenburg op het programma staan. Daar komt de vrijdamiddagfilm in de Hoofdbibliotheek bij! Op woensdagmiddag 5 april van 14.00 tot 15.30 en op vrijdagmiddag 14 april van 15.30 tot 17.00 uur staat er een beregoed avontuur op het programma. Beer Patrick en Haas Oscar zijn terug en deze keer moeten ze een grizzly-jong terugbrengen naar zijn vader, grizzlybeer John, die presidentskandidaat is van de Verenigde Amerikaanse Bossen.

Beregoed avontuur

De populaire Grizzlybeer John strijdt tegen Ron Aasgier in de presidentsverkiezingen van de Verenigde Amerikaanse Bossen. Helaas kan John geen president worden totdat hij een jong krijgt. Hij verwacht ieder moment een ooievaar die een grizzly-jong komt brengen, maar daar steekt Ron Aasgier een stokje voor. Baby Grizzly komt terecht bij Beer Patrick en Haas Oscar, die de baby weer veilig thuis moeten brengen. Komen ze op tijd voor de verkiezingen aan?