Moederdagactie: 50% korting op een abonnement

Gepubliceerd op: 26 april 2023 19:05

Ontspant jouw moeder ook graag met boeken en tijdschriften? Maak haar met Moederdag dan blij! Met een bibliotheekabonnement leest ze een jaar lang alles van Lucinda Riley tot de Ariadne!

Bovendien krijgt ze als bibliotheeklid ook korting op onze activiteiten. Voor een cursus Handlettering van het Creacafé bijvoorbeeld, of voor één van onze maandelijkse filmavonden met een hapje en een drankje.

Moederdagactie Bibliotheek Katwijk

Van 1 tot en met 14 mei schaf je een jaarabonnement aan met 50% korting. Voor 25 euro is jouw moeder dan een jaar lang lid. Na dat jaar mag ze zelf kiezen of ze lid blijft. Natuurlijk zorgen we voor een feestelijk ingepakt pasje zodat je dit mooie cadeau kant en klaar aan haar kunt geven. Een abonnement sluit je af in één van de bibliotheekvestigingen of hier, online.

Ja, ik maak mijn moeder blij!