Met Bloxels bouw je jouw eigen game

Gepubliceerd op: 2 maart 2023 10:56

Gamen was nog nooit zo leuk! Bloxels is de ultieme verbinding tussen de fysieke en online wereld. Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud, dan ben je welkom om op dinsdag 14 maart lekker aan de slag te gaan met Bloxels in de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek. We starten om 15.45 uur en eindigen om 17.00 uur.

Jij bepaalt

In deze workshop bouw je een eenvoudige game met Bloxels. Je zet met verschillende blokjes op een soort kralenplank de game in elkaar. Ook bouw je je eigen karakter die daarna in de speciale Bloxel-app wordt gezet. Deze kralenplank scant en importeert jouw karakter of landschappen. Je kunt het zo gek niet bedenken; alles is mogelijk in jouw digitale game.

Meedoen?

Zin om lekker aan de slag te gaan met Bloxels? Geef je dan snel op voor de workshop Bloxels op 14 maart van 15.45 tot 17.00 uur. Een kaartje kost €3,-. Kaarten zijn te koop via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl en aan de balie in onze vestigingen.

Koop hier je kaartje