Makersplaets op Zaterdag: samen spelen met je kind

Gepubliceerd op: 7 april 2023 11:07

Vind je het leuk om samen met je (klein)kind een eigen programmeer- of bouwproject te doen? Kom dan op 3 juni of 17 juni naar de Makersplaets. Maak samen de leukste bouwsels, leer programmeren met LEGO of ga aan de slag met een 3D-pen.

Hoe werkt het?

Reserveer een tijdslot. Per tijdslot kunnen één ouder en max. drie kinderen meedoen. In de bibliotheek is een medewerker aanwezig om jullie op weg te helpen met de activiteit. Daarna ga je zelf aan de slag. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor de Bluebot of aan de slag met een houten bouwpakket. Kijk voor het volledige aanbod op www.bibliotheekkatwijk.nl.

Aanmelden

Ook zin om aan de slag te gaan in de Makersplaets op Zaterdag? De tijdsloten zijn te reserveren via de knop hieronder of aan de balie in onze bibliotheekvestigingen. Kosten: €5,- per groep, met uitzondering van de bouwpakketten. Hiervoor betaal je €5,- per kind.

Reserveer hier je tijdslot