Leer Word: driedaagse cursus voor beginners

Gepubliceerd op: 26 mei 2023 12:34

Als je meer wil leren over het Office-programma Word, dan is deze driedelige cursus in de Hoofdbibliotheek wat voor jou.

Wat komt er aan bod?

Je leert de eenvoudige  zaken over het programma Word, zoals het opslaan en bewerken van documenten, het toevoegen van afbeeldingen en het opstellen van een brief met een nette vormgeving.  Met behulp van twee ervaren en geduldige cursusleiders oefen je in de bibliotheek. Je kunt ook buiten cursustijden op een computer van de bibliotheek aan de slag.

Waar en wanneer?

De cursus Word bestaat uit drie bijeenkomsten op drie ochtenden in de Hoofdbibliotheek aan de Schelpendam: op 19 en 26 juni en 3 juli van 15.00 uur tot 17.00 uur.

Aanmelden

De prijs voor de driedaagse cursus Word is € 15,- voor leden van Bibliotheek Katwijk en € 20,- voor niet-leden. Aanmelden kan via onderstaande knop of aan de balie in de bibliotheekvestigingen.

Koop hier je kaartje