Kom naar ons Annie M.G. Schmidtfeestje

Gepubliceerd op: 3 mei 2023 14:03

We trappen de landelijke Annie MG Schmidt-week af met een leuk feestje op woensdag 17 mei in de Hoofdbibliotheek. Van 14.30 tot 16.00 uur zijn kinderen van 2 t/m 8 jaar en ouders/verzorgers van harte welkom in de Hoofdbibliotheek!

Wat is er te doen?

We starten om 14.30 uur met een minivoorstelling van Jip en Janneke, gemaakt en gespeeld door medewerkers van de bibliotheek. Er is een voorleeshoek, een speurtocht, je kunt knutselen in de Makersplaets en een verrassing grabbelen uit de grabbelton. Hoe leuk is dat! Feest je met ons mee?

Annie MG Schmidt-week

Gedurende de feestelijke Annie M.G. Schmidt-week wordt elk jaar het werk van Annie M.G. Schmidt in de schijnwerpers gezet. Dit jaar is er speciale aandacht voor haar verhalen over Jip en Janneke.

Kom je ook?

Het Annie MG Schmidt-feestje vindt plaats op woensdag 17 mei om 14.30 uur in de Hoofdbibliotheek. Toegang is helemaal gratis. De minivoorstelling duurt van 14.30 tot 14.50 uur. Let op: ouders/verzorgers blijven verantwoordelijk voor hun kinderen op ons feestje.