Kinderfilmmiddagen in juni

Gepubliceerd op: 26 mei 2023 12:35

We draaien weer een leuke kinderfilm in twee van onze bibliotheekvestigingen! Kom op woensdagmiddag 7 juni 14.00 uur tot 15.30 uur naar Bibliotheek Valkenburg of vrijdagmiddag 16 juni van 15.30 uur tot 17.00 uur naar de filmzaal van de Hoofdbibliotheek. Deze geanimeerde Nederlandse familiefilm is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Je hoeft geen plekje te reserveren.

Over de film

Varkentje Knor is een cadeautje van opa voor Babs. Thuis gelden drie belangrijke regels voor Knor: hij mag niet in huis, niet in de groentetuin en moet zindelijk zijn. Helaas houdt Knor zich niet aan deze regels, waardoor hij naar een speciale training moet om zich te leren gedragen. Babs probeert hem van alles bij te brengen en tijdens hun avonturen ontwikkelen de twee een hechte vriendschap. Helaas heeft opa toch iets anders in gedachten voor Knor... Hoe zal het aflopen?