Internationaal Voorleesfeest in Bibliotheek Katwijk op BoekStartdag

Gepubliceerd op: 15 mei 2023 16:06

Zaterdag 3 juni is het BoekStartdag. Kom daarom naar ons Internationale Voorleesfeest voor ouders met kinderen van 0 tot en met 5 jaar van 10.30 tot 12.00 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Deelname is gratis en inschrijven is niet nodig. Ouders en/of verzorgers dienen zelf toezicht te houden. Er is geen supervisie vanuit de bibliotheek.

Over BoekStartdag

Tijdens BoekStartdag krijgen de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders een extra hartelijk welkom. Kom samen met je kindje naar ons Voorleesfeest en ontdek hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever wordt omgetoverd tot een voorleesparadijs met speciale hoekjes om kinderen in meerdere talen voor te lezen en laten kennismaken met verschillende culturen.