Filmavond Plus met romantisch Engels kostuumdrama

Gepubliceerd op: 3 mei 2023 13:02

Op woensdag 17 mei om 19.30 uur organiseert Bibliotheek Katwijk weer een Filmavond Plus in de Hoofdbibliotheek. Deze keer staat er een ontroerend Engels kostuumdrama op het menu. Een aanrader voor liefhebbers van romantische films met diepgang.

Over de film

Het verhaal speelt zich af in het Engeland van de jaren 1920 en volgt Jane Fairchild, een jonge dienstmeid die een geheime affaire heeft met de zoon van vrienden van haar werkgevers, Paul Sheringham. Op Moeders Zondag, een dag waarop de dienstmeiden vrij krijgen om hun moeders te bezoeken, ontmoet Jane Paul in het verlaten huis van zijn familie. Ze beleven een gepassioneerde dag, maar kunnen elkaar niet blijven zien. Jane moet beslissen wat ze wil doen met haar toekomst.

Kom je ook?

De film start op woensdag 17 mei om 19.30 uur in de Hoofdbibliotheek. De zaal opent om 19.00 uur. Kaartjes kosten €8.50 voor leden en €10.50 voor niet-leden.

Koop hier je kaartje