Bezoek de Thriller Filmavond

Gepubliceerd op: 26 mei 2023 12:35

Op woensdag 14 juni om 19.30 uur organiseert Bibliotheek Katwijk een Filmavond in de Hoofdbibliotheek. Deze keer staat er een spannende thrillerfilm op het menu, ter ere van de Thriller Weken.

Over de film

Alice en haar man Jack vestigen zich in de jaren vijftig in Victory, een betoverende utopische leefgemeenschap in de woestijn. Binnen de grenzen van deze gemeenschap leven mannen die zich wijden aan een uiterst geheim project, terwijl hun vrouwen genieten van de weelderige schoonheid. Echter, na een reeks mysterieuze gebeurtenissen, begint Alice te vermoeden dat er duistere krachten op de loer liggen in Victory.

Kom je ook?

De film start op woensdag 14 juni om 19.30 uur in de Hoofdbibliotheek. De zaal opent om 19.00 uur. Kaartjes kosten €6.50 voor leden en €8.50 voor niet-leden. Aanmelden kan via de knop hieronder of aan de balie in de bibliotheekvestigingen.

Koop hier je kaartje