Avond met Splinter Chabot

Gepubliceerd op: 20 februari 2023 11:53

Boekenweek 2023 staat bijna voor de deur! Het thema dit jaar is: “Ik ben alles”. Een veelomvattend onderwerp. En wie past er beter bij dit thema dan schrijver Splinter Chabot? Hij komt op woensdag 15 maart om 20.00 uur naar Bibliotheek Katwijk voor een lezing en wordt geïnterviewd door Carolien van Egmond van Bibliotheek Katwijk. We bespreken wat het betekent om jezelf te zijn en hoe we onze identiteit vormgeven en waarderen.

Chabot (1996) is schrijver, programmamaker en presentator. Hij heeft twee boeken geschreven: Confettiregen en Als de hemel genoeg ruimte heeft. Confettiregen is een unieke roman die zich richt op relevante thema's zoals identiteit, vervreemding en zoektocht naar betekenis. Het boek biedt een kritische blik op onze samenleving en daagt de lezer uit tot nadenken over de betekenis van het leven en jouw plaats in de wereld. Als de hemel genoeg ruimte heeft gaat over verlies, verdriet en verzoening. Chabot laat op zien hoe het is om op te groeien zonder ouders en hoe belangrijk het is om te ontdekken wie je bent en waar je vandaan komt.

Ben je erbij?

De avond met Splinter Chabot zal plaatsvinden op woensdag 15 maart van 20.00 tot 22.00 uur. Kaartjes kosten €8.50 voor leden en €10.50 voor niet - leden. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van de bibliotheek en aan de balie in onze bibliotheekvestigingen.

Koop hier je kaartje

In deze Boekenweek organiseert Bibliotheek Katwijk naast de avond met Splinter Chabot ook een Living Library en de Katwijkse Schrijfwedstrijd, om zo het thema "Ik ben alles" te vieren en te bespreken.