Aan de slag met CoSpaces en VR

Gepubliceerd op: 10 maart 2023 09:31

Kinderen van 9 t/m 12 jaar kunnen met deze workshop de magische wereld van Virtual Reality ontdekken! Ben je ook benieuwd? Kom dan op dinsdag 21 maart van 15.45 tot 17.00 uur naar de Hoofdbibliotheek en laat je verrassen.

In de workshop wordt gewerkt met CoSpaces, een online platform waarmee kinderen vrij eenvoudig een 3D wereld kunnen creëren. Dieren, personen, huizen, voertuigen en meer kunnen door middel van een simpel “klik-en-sleep systeem” in de virtuele wereld gezet worden. De app biedt ook meer uitgebreide mogelijkheden, zoals het programmeren van objecten om interactie te creëren. De wereld die jij hebt gebouwd, mag je zelf verkennen met een VR-bril op!

Meedoen?

Deze workshop is ontzettend leuk voor kinderen van 9 t/m 12 jaar. Meld je gauw aan voor deze workshop. Deelname: € 3,-. Kaarten zijn te verkrijgen via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheken in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.