Workshop Bloxels

Gepubliceerd op: 21 oktober 2022 12:00

Kom jij ook naar de workshop Bloxels op dinsdag 8 november in de Makersplaets van Bibliotheek Katwijk? Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud, dan ben je van 15.30 en 16.45 uur welkom om je eigen game te bouwen met Bloxels!

Een eigen game bouwen met digitale ministeck

In deze workshop bouw je een eenvoudige game met Bloxels, een soort digitale ministeck van verschillende blokjes. Als start maak je met Bloxels een eigen karakterpoppetje die daarna in de speciale Bloxel-app wordt gezet om zo verder de game te bouwen. Ontdek spelenderwijs wat een spel nou eigenlijk een ‘goed spel’ maakt!

Meedoen?

Zin om lekker aan de slag te gaan met deze workshop Bloxels? Ben jij tussen de 8 en 12 jaar? Kom dan op dinsdag 8 november van 15.45 tot 17.00 uur naar de Makersplaets. Deelname: € 3,-.  Kaarten zijn te koop via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.