Workshop: met de 3D-printer

Gepubliceerd op: 13 januari 2022 16:29

Dat wordt een leuke dinsdagmiddag met de workshop 3D-printer op 22 februari in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Van 15.30 tot 16.45 uur kunnen kinderen van 8 t/m 12 jaar met hun eigen fantasie de mogelijkheden van het 3D printen ontdekken en zien hoe de 3D-printer werkt. Wacht niet te lang met een kaartje kopen want er zijn maar acht plekjes.

Koop hier een kaartje voor de workshop met de 3D-printer

Eigen fantasie

In de workshop gaan de deelnemers lekker aan de slag met een laptop of tablet en met de programma’s Doodle 3D of Tinkercad. Met deze programma’s kun je je eigen fantasie of creatie omzetten in 3D beeld. Dit wordt daarna uitgeprint door de 3D-printer van de bibliotheek. Omdat het wel even duurt voordat alle ontwerpen zijn uitgeprint door de 3D-printer, kun je de print later die week ophalen in de bieb. Laat je fantasie de vrije loop in deze workshop met de 3D-printer.

Meedoen?

Zin om mee te doen aan deze workshop met de 3D-printer op dinsdagmiddag 22 februari om 15.30 uur? Meld je dan nu aan! Er zijn 8 toegangskaarten beschikbaar voor kinderen in de leeftijd van 8 t/m 12 jaar. Deelname: € 6,-. Kaarten zijn te koop via de knop boven in dit bericht of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. De bibliotheek volgt de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.