Workshop: knoop een hippe macraméhanger of armband

Gepubliceerd op: 1 juli 2021 15:37

De bieb organiseert een gave creatieve activiteit in de Makersplaets voor kinderen die het leuk vinden iets te maken met touw. In de workshop ‘Knoop een hippe macraméhanger of armband’ op dinsdagmiddag 22 maart van 15.30 tot 16.45 uur komen kinderen van 8 t/m 12 jaar in touw mét touw. En reken maar dat ieder kind met iets leuks naar huis gaat. Hoe dat touw knopen werkt? In de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek kom je erachter!

Macramé knopen

Macramé is een knooptechniek. Om te macrameeën heb je koord of touw nodig. Je kunt met macramé leuke wandhangers, kussens, plantenhangers, ceinturen, armbandjes en veel meer knopen. Tijdens de workshop in de bieb gaan de jonge deelnemers aan de slag met het maken van een armbandje of sleutelhanger maar er kan ook een gave macraméhanger voor op je kamer worden geknoopt.

Meedoen?

Zin om op dinsdagmiddag 22 maart mee te doen aan deze workshop met touw? Dat kan: er kunnen 8 kinderen meedoen in de leeftijd van 8 t/m 12 jaar. Deelname: € 6,- (inclusief materialen). Kaarten zijn te koop via de knop bovenaan dit bericht of aan de balie in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg of Valkenburg.