Workshop CoSpaces en VR

Gepubliceerd op: 9 december 2022 10:11

Heb je nog geen plannen voor de kerstvakantie? Kom naar de bieb op dinsdag 27 december van 10.15 tot 12.00 uur! We hebben een ontzettend leuke workshop op de agenda staan. Kinderen in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar mogen de magische wereld van Virtual Reality ontdekken met behulp van het programma CoSpaces. Een klein beetje ervaring met zelf programmeren is handig.

CoSpaces is een educatief online platform waarmee kinderen op een makkelijke manier een eigen 3D wereld kunnen creëren. Het is fijn als je al wat ervaring hebt met programmeren, maar er is altijd iemand van de bibliotheek aanwezig om je op weg te helpen. Als je klaar bent met bouwen, mag je vervolgens met een VR-bril jouw eigen wereld zelf ontdekken. Je gelooft je ogen niet!

Meedoen?

Ben jij tussen de 9 en 12 jaar oud? Heb je altijd al je eigen 3D wereld willen bouwen én wil je die met je eigen ogen ontdekken? Meld je dan aan voor de workshop CoSpaces en VR. We beginnen op dinsdag 27 december om 10.15 uur en gaan door tot 12.00 uur. Een kaartje kost €3,-. Kaarten zijn te verkrijgen via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheken in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.

Klik hier en koop een kaartje!