Workshop Bloxels

Gepubliceerd op: 10 mei 2022 11:37

Kinderen zijn gek op bouwen met Bloxels, een soort digitale ministeck. En dat is precies wat ze gaan doen in de workshop Bloxels op dinsdag 28 juni in de Makersplaets van Bibliotheek Katwijk. Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud, dan ben je van 15.30 en 16.45 uur welkom om lekker aan de slag te gaan met… Bloxels!

Regel snel een kaartje voor deze populaire workshop

Een eigen game bouwen met digitale ministeck

In deze workshop gaan kinderen een eenvoudige game bouwen met Bloxels. Ze leren met verschillende blokjes een echte game in elkaar te zetten. Als start maken ze met Bloxels een eigen karakterpoppetje die daarna in de speciale Bloxel-app wordt gezet om zo verder de game te bouwen.

Meedoen?

Zin om lekker aan de slag te gaan met deze workshop Bloxels op dinsdag 28 juni van 15.30 tot 16.45 uur? Er kunnen 10 kinderen meedoen in de leeftijd vanaf 8 t/m 12 jaar dus geef je snel op. Deelname: € 3,-. Kaarten zijn te koop via de knop bovenaan dit bericht of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.