Gratis workshop: '(Voor)lezen met plezier'

Gepubliceerd op: 11 april 2022 09:05

Wie het leuk vindt om voor te lezen en wil weten hoe je dat op een interactieve, speelse manier doet, kan deelnemen aan de gratis workshop (Voor)leesplezier. Op vrijdag 13 mei van 13.00 tot 14.30 uur kan jong en oud terecht in het DigiTaalhuis in Bibliotheek Hoornes/ Rijnsoever. Of je nu moeder of vader, opa of oma, juf of meester bent: bij deze workshop ontdek je hoe je van voorlezen iedere dag een feestje kunt maken.

Regel een kaart voor deze workshop: '(Voor)lezen met plezier'

Plezier in (voor)lezen én boeken

Petra (van de bibliotheek en de VoorleesExpress) en Fariidah (Van JES Rijnland en de VoorleesExpress) geven op deze vrijdagmiddag in de bibliotheek tips om op een speelse manier voor te lezen. Verder laten ze allerlei leuke en nieuwe prentenboeken zien. Het wordt een gezellige bijeenkomst waarbij we met elkaar in de wereld van het kinderboek duiken.

En voor wie het nog niet weet: voorlezen is echt van onschatbare waarde en heeft een positieve impact op kinderen van alle leeftijden. Het levert jezelf maar ook de ander iets waardevols op!

VoorleesExpress

Maak meteen ook kennis met de VoorleesExpress, een nieuw project in Katwijk. Met de VoorleesExpress gaan vrijwilligers voorlezen bij gezinnen waar voorlezen niet vanzelfsprekend is. Daarmee kun je een verschil maken voor een kind in je omgeving.

Meedoen?

Zin om mee te doen met deze laagdrempelige workshop (Voor)leesplezier? Dat kan op vrijdag 13 mei van 13.00 tot 14.30 uur in Bibliotheek Hoornes. Deelname is gratis maar je moet je wel vooraf aanmelden via de knop bovenaan deze pagina of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Meld jezelf aan en neem gerust anderen mee!