Voorleeshalfuurtje bij de HEMA

Gepubliceerd op: 28 februari 2022 12:37

In het restaurant van de HEMA aan de Taatedam gaat het maandelijkse voorleeshalfuurtje voor kindjes van 0 tot 4 jaar weer van start. HEMA en Bibliotheek Katwijk werken samen om een gezellig voorleesmomentje aan te bieden voor ouders en hun jonge kinderen: woensdag 2 maart om 10.00 uur gaan we weer beginnen!

Mand vol boekjes

Iedereen is welkom om aan te schuiven met zijn/haar (klein-, oppas-) kindje (0 tot 4 jaar) bij dit gezellige voorleeshalfuurtje. Een bibliotheekmedewerker zit klaar in het restaurant met een mand vol boekjes voor de allerkleinsten. Stoffen boekjes, hardkartonnen boekjes, boekjes met een geluidje of een andere verrassing. Kom maar kijken wat er allemaal in de mand zit. Een gezellig feestje met kleurplaten, limonade en de allerleukste verhaaltjes om voor te lezen.

Het voorleeshalfuurtje is elke eerste woensdagochtend van de maand om 10.00 uur in de horeca van de HEMA Katwijk. Schuif gezellig aan, iedereen is welkom.