Voorleesuurtje in de HEMA

Gepubliceerd op: 22 december 2022 16:14

De HEMA Taatedam en Bibliotheek Katwijk werken samen om een gezellig voorleesmomentje aan te bieden voor ouders en hun jonge kinderen. Elke eerste woensdag van de maand beginnen we om 10.00 uur en de volgende bijeenkomst vindt plaats op 4 januari.

Mand vol boekjes

Iedereen is welkom om aan te schuiven met zijn/haar (klein-, oppas-) kindje bij dit gezellige voorleesuurtje. Een bibliotheekmedewerker zit klaar in het restaurant met een mand vol boekjes voor de allerkleinsten. Stoffen boekjes, hard kartonnen boekjes, boekjes met een geluidje of een andere verrassing. Kom maar kijken wat er allemaal in de mand zit. Een gezellig feestje met kleurplaten, limonade en de allerleukste verhaaltjes om voor te lezen.

Kom je ook?

Het Voorleesuurtje in de HEMA is gratis. Loop lekker binnen, zoek een plekje en luister mee. We beginnen om 10.00 uur in de HEMA Taatedam. Tot dan!