Reis mee met Voorleesclub de Verhalenkoffer

Gepubliceerd op: 4 november 2022 11:17

Voorleesclub de Verhalenkoffer is van start gegaan en reist verder! Om de twee weken is het mogelijk om aan te schuiven, te komen luisteren en mee te praten over mooie thema’s aan de hand van bijzondere boeken. De eerstvolgende bijeenkomst vindt plaats op 15 november van 10.30 tot 11.45 uur in bibliotheekvestiging Rijnsburg.

Voorleesclub de Verhalenkoffer is een initiatief van Wijkteam Rijnsburg van het Welzijnskwartier en Bibliotheek Katwijk. Samen luisteren naar prachtige verhalen leidt tot mooie gesprekken en zorgt voor verbinding met elkaar. Ook mensen die zelf niet goed meer kunnen lezen, zijn van harte welkom bij Voorleesclub de Verhalenkoffer.

Ongedwongen delen met elkaar

Over de vorige bijeenkomst op 1 november vertelt Margreet Gillebaart, sociaal werker van Wijkteam Rijnsburg hoe mooi het was dat “er ongedwongen ervaringen en anekdotes over thema's zoals diversiteit, tradities en cultuur werden gedeeld. Eén dame uit Noordwijk was opgehaald door haar vriendin omdat zij zelf geen verhalen meer kan lezen, maar wel actief is met luisterboeken."

Nieuwe thema’s en verhalen

Onze vrijwilligers halen iedere keer weer andere verhalen en thema’s uit de Verhalenkoffer. Iedereen is van harte welkom om aan te sluiten en mee op reis te gaan in de wonderlijke wereld van verhalen. De volgende bijeenkomsten zullen plaatsvinden op 15 november, 29 november en 13 december. Geniet met elkaar en ga samen in gesprek.

Reist u ook mee?

Voorleesclub de Verhalenkoffer reist verder op 15 november van 10.30 tot 11.45 uur in de Burgt in Rijnsburg. Toegang is gratis.