Vakantielezen workshop: BiebOlympics

Gepubliceerd op: 13 juni 2022 15:16

Wat is het zomerleesprogramma Vakantielezen onwijs leuk om aan mee te doen! Met drie leuke workshops in de Hoofdbibliotheek én een doorlopende speurtocht in alle bibliotheekvestigingen. Met Vakantielezen gaan beginnende lezers van 7 t/m 9 jaar op een spannende ontdekkingsreis thuis én in de bibliotheek. Voer de opdrachten online uit via www.vakantie-lezen.nl en maak kans op zomerse prijzen. Op woensdag 3 augustus van 10.15 tot 11.15 uur staat de tweede Vakantielezen workshop in de Hoofdbibliotheek op het programma: BiebOlympics!

Regel een kaartje voor de workshop BiebOlympics

BiebOlympics

Met de Vakantielezen workshop: ‘BiebOlympics’ reis je in je vakantie naar Sportmanië om mee te doen aan allerlei sportieve spellen met boeken. Wat dacht je bijvoorbeeld van een potje boektennis? Rennen, vliegen, springen want in Sportmanië zit niemand stil…. Meld je aan en speel mee!

Er staat nog zo’n geinige Vakantielezen workshop gepland: op 17 augustus onder de titel Moppenbeker. Regel alvast een toegangskaartje! Wie meedoet, heeft grote kans dat zijn/haar leesniveau in de vakantie op peil is gebleven.

Meedoen?

Ben je tussen de 7 en 9 jaar en heb je zin om in de vakantie mee te doen aan deze BiebOlympics op 3 augustus? Er zijn maar 20 kaarten dus meld je snel aan. Toegang: € 2,-. Kaarten te verkrijgen via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheken in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.