Ukkie uurtje in de bieb

Gepubliceerd op: 4 januari 2023 13:44

De bibliotheek is er voor iedereen, en dus ook voor onze jongste bezoekers! Kinderen van 0 tot en met 4 zijn samen met hun ouders van harte welkom op de jeugdafdeling in de Hoofdbibliotheek om lekker te luisteren naar een prentenboekverhaal en mee te doen aan een leuke activiteit. De eerstvolgende bijeenkomsten zijn op dinsdag 17 januari, dinsdag 14 februari en dinsdag 14 maart vanaf 10.15 uur.

Wil je ook meedoen?

Kom dan elke maand op dinsdag om 10.15 uur naar de Hoofdbibliotheek. De eerstvolgende bijeenkomsten zijn op dinsdag 17 januari, dinsdag 14 februari en dinsdag 14 maart. Ouders en kinderen van 0 tot en met 4 jaar zijn van harte welkom om gezellig binnen te lopen. Toegang is gratis. Voor iedereen (kinderen én papa’s en mama’s) is er drinken en wat lekkers.