Theatervoorstelling Marnick 'Ezel en Leeuw gaan kamperen'

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:45

‘Gi-Ga-Groen’ is het thema van de Kinderboekenweek en wat is nou groener dan kamperen in de natuur? Dat is wat Ezel van het Marnicktheater ook dacht! Kinderen van 4 tot en met 7 jaar zijn van harte uitgenodigd om op zaterdag 8 oktober te komen genieten van de kindertheatervoorstelling ‘Ezel en Leeuw gaan kamperen’, gespeeld door het Marnicktheater. Dit kan om 10.15 uur in de Hoofdbibliotheek of om 12.00 uur in bibliotheek Hoornes/Rijnsoever.

Ezel wil heel graag kamperen, maar Leeuw vindt het spannend. Hoewel Leeuw veel gelezen heeft over kamperen en over de natuur, zit hij toch het allerliefste in zijn eigen luie stoel met een boekje. Ezel haalt Leeuw over om toch mee te gaan. Dat is maar goed ook, want het bos blijkt groter te zijn dan ze dachten! En de beste vrienden hebben elkaar echt nodig voor ze eindelijk samen bij hun kampvuurtje kunnen zitten…

Erbij zijn?

Kom naar ‘Ezel en Leeuw gaan kamperen’, een Gi-ga-groene interactieve voorstelling voor kinderen van 4 tot en met 7 jaar over kamperen, het bos met al zijn bewoners en vriendschap. Wees van harte welkom op zaterdag 8 oktober om 10.15 uur in de Hoofdbibliotheek of om 12.00 uur in bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Een toegangskaart is bestemd voor 1 ouder + 1 kind en kost € 3,-. Kaarten zijn te koop via de kaartverkoop op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Er zijn 25 kaarten beschikbaar dus wees er snel bij!