Minecraft Challenge: bouw een waanzinnige boomhut

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:36

Het boekenweekgeschenk van de Kinderboekenweek 2022 is De Waanzinnige Boomhut Verhalen van Andy Griffiths en Terry Denton. Laat je inspireren door deze waanzinnige verhalen en bouw je eigen Waanzinnige Boomhut in Minecraft. Kinderen van 9 tot en met 14 jaar kunnen op zaterdag 8 oktober van 13.00 tot 15.30 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek aan de slag met deze Gi-ga-groene Minecraft-challenge.

In de Waanzinnige Boomhut Verhalen lees je over de fantastische verdiepingen van de Boomhut van Andy en Terry. Aan jou de taak om jouw eigen boomhut te bouwen met minimaal drie zelfverzonnen verdiepingen. Dit doe je allemaal in de populaire game Minecraft. Geen zorgen, je krijgt er goede hulp bij.

Wil jij ook aan de slag?

Meld je aan voor deze gave Minecraft-challenge op zaterdag 8 oktober om 13.00 in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Er zijn 14 plekken beschikbaar en een kaartje kost €3,- per persoon. Kaarten zijn te koop via de kaartverkoop op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.