Marnicktheater speelt: Ezel en Leeuw naar de ruimte

Gepubliceerd op: 13 juni 2022 11:07

Bibliotheek Katwijk heeft weer een superleuk Zomerbiebprogramma en daarin mag een kindervoorstelling van het Marnicktheater niet ontbreken. Op woensdag 20 juli spelen zij twee keer de prachtige interactieve voorstelling ‘Ezel en Leeuw naar de ruimte’ voor kinderen van 3 t/m 6 jaar. De voorstellingen zijn te bekijken om 10.15 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever én om 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek. Geniet met je kindje van het leuke verhaal en doe lekker mee!

Ezel en Leeuw zijn de beste vrienden. Ze vervelen zich en gaan samen op reis naar de maan. Maar die is nog niet zo makkelijk te vinden. Zij reizen langs de verschillende planeten waar ze van alles meemaken. Tot ze tenslotte de maan vinden, en dan blijkt alles toch niet zo te zijn als ze gedacht hadden. Een heerlijke voorstelling met liedjes, ukelele en spelletjes.

Regel hier gelijk een kaart voor de voorstelling in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever

Regel hier gelijk een kaart voor de voorstelling in de Hoofdbibliotheek

Aanmelden

Zin om met je peutertje/kleutertje te genieten van deze muzikale voorstelling van het Marnick theater op 20 juli in Katwijk? Dat kán. Je kunt kiezen uit 2 locaties:
10.15 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever
12.15 uur in de Hoofdbibliotheek.

De voorstelling duurt ongeveer 20 minuten en is geschikt voor kinderen van 3 t/m 6 jaar. Toegangsprijs: € 3,-. Een toegangskaart is bestemd voor 1 kind + 1 begeleider. Kaarten zijn te koop via Activiteiten op www.bibliotheekkatwijk.nl of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.